Jeszcze kilkanaście lat temu można było spotkać je na drodze, a dziś planuje się ich nową produkcję i to w wersji elektrycznej. Mowa o Polonezie, który jest polską marką produkowaną od 1978 roku najpierw przez Fabrykę Samochodów Osobowych na Żeraniu, a następnie przez koncern Daewoo. Teraz, tak jak wcześniej Syrenę, słynną markę próbuje wskrzesić FSO z Kutna. Kiedy w końcu pojedziemy elektrycznymi Polonezami?
Kategoria: Maszyny i Motoryzacja
Lexus zarejestrował właśnie w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) znak towarowy NX 450h+. Oznaczenie wydaje się […]
Europejski Zielony Ład to strategia na ekologiczną rewolucję, której realizacja ma do 2050 r. uczynić europejską gospodarkę neutralną […]
Spośród wszystkich marek premium na amerykańskim rynku, Lexus oferuje najlepszą obsługę serwisową – wynika z badania 2020 J.D. […]
To może być dobry moment na kupno samochodu. Z powodu pandemii koronawirusa nie wiadomo, jak długo dostępne będą […]
Portal analityczny Kelley Blue Book przyjrzał się luksusowym SUV-om, które są najtańsze w zakupie i utrzymaniu w skali […]
Interpelacja nr 3104 skierowana do Ministerstwa Klimatu dotyczy dofinansowania zakupu rowerów elektrycznych w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Do […]
Popularność samochodu w swoim segmencie to dla wielu nabywców cenna podpowiedź, od których modeli warto rozpocząć poszukiwanie najlepszego […]
Firma Steinhof wprowadza na rynek kolejne referencje haków holowniczych dla wielu popularnych modeli marek Audi, BMW, Citroen oraz […]
Średnie emisje CO2 (wg NEDC) nowych samochodów w Europie w 2019 roku wzrosły już trzeci rok z rzędu. […]
Goodyear reCharge to rewolucyjna, samoregenerująca się opona koncepcyjna, która zmienia się i dostosowuje do indywidualnych potrzeb w zakresie […]