Model LS jest tym dla Lexusa, czym utwór I Can’t Get No Satisfaction dla Rolling Stones’ów czy Mona Lisa dla Leonarda da Vinci. Luksusowa limuzyna dosłownie stworzyła tę luksusową markę, jest najstarszym i jednym z najważniejszych modeli japońskiego producenta. I od zawsze otrzymuje najnowsze wynalazki jego inżynierów. Tak samo jest w przypadku Lexusa LS po najnowszym faceliftingu. Oto najważniejsze zmiany, które wprowadzono w tym aucie.

Rząd przygotował nowe przepisy, które, jeśli wejdą w życie, będą sporą rewolucją na polskim rynku motoryzacyjnym i ubezpieczeniowym. Pomysły, które znalazły się w ustawie, wychodzą bowiem kierowcom naprzeciw i w efekcie mają znacząco poprawić komfort jazdy. W jaki sposób? Między innymi tym, że już nie będzie trzeba mieć w portfelu prawa jazdy.

Wbrew pozorom myjka ciśnieniowa nie nadaje się tylko do mycia felg, ale i do wielu innych rzeczy, także przy samochodach. Dlatego coraz więcej osób rozgląda się za jej zakupem, ale wciąż nie wiemy, jakie parametry są ważne, by móc z niej korzystać tak, jak się to robić powinno. Dlatego dziś pokażemy kilka najważniejszych aspektów, byś wiedział, jak wybrać model adekwatny do potrzeb.

Hasło „samochód rodzinny” jest oklepane, stereotypowe i wywołuje skojarzenia, wśród których wieje nudą. A dziś o takich właśnie autach napiszemy. Jednak, żeby nie było ani trochę przewidywalnie, mocno cofniemy się w czasie, by przekonać się, jakie pojazdy na czterech kołach kiedyś były uznawane za samochody na wskroś rodzinne.

Jeszcze kilkanaście lat temu można było spotkać je na drodze, a dziś planuje się ich nową produkcję i to w wersji elektrycznej. Mowa o Polonezie, który jest polską marką produkowaną od 1978 roku najpierw przez Fabrykę Samochodów Osobowych na Żeraniu, a następnie przez koncern Daewoo. Teraz, tak jak wcześniej Syrenę, słynną markę próbuje wskrzesić FSO z Kutna. Kiedy w końcu pojedziemy elektrycznymi Polonezami?